
Nieuwe telefonie- en netwerkinfrastructuur
Om de interne werking en klantgerichtheid te verbeteren, zocht uitzendbureau Kennisjobs een stabiele, all-in-one IT-oplossing. Connectify leverde een nieuwe telefonie- en netwerkinfrastructuur op maat, inclusief cloudtelefonie, connectiviteit, beveiliging en 365-beheer.

Vlottere communicatie, betere bereikbaarheid
Voor een uitzendkantoor is snelle, betrouwbare communicatie essentieel. Connectify installeerde 3CX in de cloud, VoIP-telefonie, een nieuwe firewall en Telenet Connectiviteit, waardoor Kennisjobs nu beschikt over een professionele infrastructuur die altijd en overal werkt.
Klanten worden sneller geholpen, en ook de interne communicatie verloopt efficiënter. Met BASE Mobile blijft iedereen bereikbaar, zelfs onderweg.
“Connectify creëerde voor ons een hassle-free omgeving waarin de klanten ons snel kunnen bereiken.”
Hendrik Bogaert
Zaakvoerder Kennisjobs
Meerwaarde voor medewerkers
De digitale vernieuwing werpt ook vruchten af op het vlak van personeelsbeleid. Werken met performante tools verhoogt de tevredenheid en betrokkenheid van het team. “We kunnen ons personeel nu topkwaliteit aanbieden op vlak van telefonie en IT,” zegt Bogaert. “Dat helpt om goede mensen aan boord te houden in een competitieve arbeidsmarkt.”
Het neusje van de zalm
Kennisjobs waardeert vooral de persoonlijke, klantgerichte aanpak van Connectify. “Ze zijn professioneel, gedreven en stressbestendig. Je merkt dat je met mensen samenwerkt die niet alleen technisch sterk zijn, maar ook écht luisteren naar je noden,” aldus Bogaert. “Connectify is een vooruitstrevend bedrijf dat weet wat telt. Dankzij hen kan ik mijn personeel het neusje van de zalm aanbieden op vlak van telefonie.”