
Snelle en betrouwbare oplossing voor telefonie en klantbeleving
Voor Deleye, een modebedrijf met 3 winkels, was het essentieel om zowel een betrouwbare telefonie-oplossing te implementeren als een efficiënte manier om klanten op de hoogte te houden van de nieuwste collecties en acties. Ze zochten naar een oplossing die niet alleen snel en betrouwbaar was, maar ook hun eindfactuur zou verlagen.

Doeltreffende klantcommunicatie
Deleye had behoefte aan een telefonie-oplossing die hun communicatie eenvoudiger en goedkoper zou maken, en tegelijkertijd hun klantbetrokkenheid zou verbeteren. Digital Signage werd gekozen om hun klanten in de winkels snel en gemakkelijk te informeren over nieuwe producten, speciale aanbiedingen en acties. Het idee was om klanten visueel te engageren en hen regelmatig met relevante content te bereiken, zonder te veel tijd en moeite te steken in het beheer.
“Met de oplossing van Connectify kunnen we nu snel onze boodschap aanpassen en delen met onze klanten. Snel en dat vanuit één centraal platform.”
Deleye

Connectify bood de ideale oplossing voor Deleye met een combinatie van Digital Signage en VoIP telefonie van 3CX.
- Digital Signage: Met de combinatie van schermen en software van Tellie kan Deleye nu snel en gemakkelijk content aanpassen. Of het nu gaat om het tonen van nieuwe modecollecties of promoties, de content wordt dagelijks eenvoudig bijgewerkt, zodat klanten altijd op de hoogte zijn van het nieuwste aanbod.
- 3CX VoIP Telefonie: De VoIP-oplossing van 3CX zorgt ervoor dat Deleye snel, betrouwbaar en kostenefficiënt kan communiceren. De telefonie-infrastructuur is robuust en biedt flexibiliteit om gesprekken via internet af te handelen, wat bijdraagt aan lagere kosten en een betere bereikbaarheid.
Tellie Digital Signage of andere IT-solutions in jouw winkel?
