Self service kiosk - de infokiosk van Connectify
De beste manier om tijd en geld te besparen en je klanten tegelijk een betere ervaring te bieden? Een self service kiosk! Deze vorm van interactieve digital signage technologie katapulteert je bedrijf meteen de toekomst in. Bezoekers verwelkomen, de weg wijzen of informeren: het is allemaal mogelijk met Tellie! Lees in dit artikel alles over de vele voordelen van self service kiosks van Connectify!
Interactieve vorm van digital signage: self service kiosks
Interactieve vorm van digital signage: self service kiosks
Een self service kiosk is een vorm van interactieve digital signage. Maar wat is digital signage nu precies? De term verwijst naar digitale beeldschermen die in bedrijven worden ingezet voor interne en externe communicatie. Er zijn dan ook heel wat soorten content die je met zo’n schermen kan verspreiden naar je bezoekers:
Promoties van je producten of evenementen
Instructies om je sociale media te vinden
Informatie over je bedrijf en je bedrijfsvisie
Het weer en het nieuws
…
The self service kiosk solution for your company
Ondertussen heb je bijgeleerd over wat digital signage is en hoe het je bedrijf de toekomst in kan helpen. De onthaalkiosk of self service kiosk is een interactieve vorm van digital signage en biedt heel wat voordelen voor jouw bedrijf!
What is a self service kiosk?
Een self service kiosk is de interactieve versie van digitale beeldschermen. Daarmee bedoelen we dat het gaat om een touchscreen scherm, waar je klant ook effectief mee kan interageren.
De customer service wordt hiermee een stuk uitgebreider. Je klanten zullen voordelen en plezier uit dit innovatief stukje technologie halen, maar ook jij en je bedrijf zullen varen bij het implementeren van self service kiosks!
The benefits of self service kiosks for the customer experience
The benefits of self service kiosks for the customer experience
Een self service kiosk brengt heel wat voordelen met zich mee. Dankzij deze persoonlijke aanpak zullen je klanten zich hun bezoek aan jouw bedrijf nog lang herinneren! Lees hieronder meer over de vele voordelen van self service kiosks:
Een fantastische bezoekerservaring creëren? Met de self service kiosks van Pixee kan dat in een handomdraai! Zo kunnen we door het inzetten van meerdere schermen je klanten zelfs de juiste weg uitsturen met aanwijzingen wanneer nodig.
De informatie op de self service schermen is makkelijk en snel aan te passen vanop je eigen bureau - daardoor blijven de schermen altijd up-to-date!De juiste content maken en verspreiden was nog nooit zo makkelijk! Vanaf een centraal punt, zoals je bureau, stuur je in een handomdraai je content naar je self service kiosks en andere digitale schermen.
Heb je toch vragen of wil je gebruik maken van ons fantastisch grafisch team om jouw content net die extra touch te geven? Je kan altijd bij Connectify terecht met al je vragen!
Self service kiosks zijn natuurlijk ook een heel goede manier om geld uit te sparen. Omdat de bezoekers zich eenvoudig kunnen aanmelden bij een digitale receptie, bespaar je heel wat werk voor je receptionist.
Daarnaast geeft deze kostenbesparende technologie je bedrijf een boost in de ogen van je klanten. Twee voordelen in een dus!Dankzij de hoogkwalitatieve schermen van Pixee geniet je van een self service kiosk op maat van jouw bedrijf. Al jouw content kan helemaal worden aangepast aan je persoonlijke huisstijl.
Naast bezoekersregistratie kan je een self service kiosk voor nog heel wat andere doeleinden gebruiken. Denk aan surfen op het internet, vragenlijsten, gepersonaliseerde advertenties… De mogelijkheden zijn eindeloos!
Met een self service kiosk ziet je bedrijf er voor (potentiële) klanten er meteen erg professioneel uit. Die professionaliteit zorgt meteen voor meer vertrouwen bij je klanten - het belang hiervan kan dus niet onderschat worden!
How do self service kiosks help my company?
Self service kiosks kunnen op heel wat manieren worden ingezet. De beste manier voor jouw bedrijf kan natuurlijk veranderen, depending on the sector. Twijfel je op welke manier je je self service kiosk op de beste manier kan gebruiken? Neem dan zeker contact met ons op! Onze experts beantwoorden graag je vragen.
1.
Ticketing system: reduce wait times
In een winkel of filiaal kan je de self service kiosks inzetten als ticket-machines. Je klanten kunnen makkelijk een ticket nemen, waarna ze precies weten hoe lang ze nog zullen moeten wachten.
Ook voor jou is dit systeem handig! Je krijgt op het einde van de dag namelijk een globaal inzicht in hoeveel klanten door je winkel zijn gegaan en je ziet ook hoeveel tickets elk personeelslid behandeld heeft.
Daarnaast kunnen je klanten via de self service kiosk aangeven in welke categorie hun vraag past. Op die manier kan je je klanten nog beter stroomlijnen en je personeel efficiënter laten werken.
Lees hier hoe de Telenet Shops het Tellie ticketingsysteem gebruiken om wachttijden te verminderen.
2.
Check in without the need for a receptionist
Wanneer je klanten je bedrijf binnenwandelen kunnen ze zich aanmelden bij het Tellie scherm. Eens dat gebeurd is, krijgt de werknemer van dienst een e-mail of sms met de melding dat de klant is aangekomen, en zo kan de werknemer de klant meteen naar het juiste kantoor begeleiden.
Dankzij onze innovatieve technologie kunnen klanten voor hun bezoek ook een QR-code toegestuurd krijgen. Bij het binnenkomen kunnen ze die code eenvoudig scannen, waarna de juiste werknemer opnieuw een melding ontvangt.
3.
Allow customers to check total customer attendance
Dankzij de Tellie-schermen weet je op ieder moment wie er zich in jouw gebouw bevindt. Op elk gewenst moment kan je een actuele lijst raadplegen met het aantal bezoekers, inclusief hun gegevens.
Deze database is natuurlijk volledig conform de GDPR-wetgeving en is ook alleen maar zichtbaar voor jou. Daarnaast kan je, als je dit wenst, de database laten bewaren in de cloud.
Klaar voor de beste digital signage-oplossing?
Ook genieten van de voordelen van de Connectify self service kiosk? Dat kan! Contacteer vandaag nog de digital signage-experts van Connectify. Ze zoeken samen met jou naar de beste digital signage-oplossing, 100% op maat van jouw bedrijf.
Interactive experience for customers
Interactive experience for customers
Een self service kiosk kan als voorbeeld van digital signage gebruikt worden om de band met je klanten te versterken. Dankzij deze innovatieve technologie breng je je klanten dichter bij je producten en je bedrijf en ga je zelf ook dichter bij hen staan!
Met de self service kiosk van Connectify leid je je bedrijf de toekomst in.The self service kiosks by Connectify: take customers into the future!
Bij Connectify werken we met de hoogkwalitatieve schermen. Voor een vaste prijs per maand kan je genieten van de vele voordelen die deze technologie je te bieden heeft én van onze geweldige service!
All-in service
Bij Connectify bieden we een all-in service. Dat betekent dat we zowel de software als hardware van je nieuwe schermen zelf komen installeren.
Ook kunnen we de schermen zonder problemen verbinden aan jouw bestaande telefooncentrale. Dit is allemaal mogelijk dankzij de eenvoudige System-On-Chip technologie die we bij Connectify gebruiken. Alle informatie die je nodig hebt, staat op een microchip geplant. De software installeren was nog nooit zo gemakkelijk!
Technische bijstand op afstand
Bovendien kunnen we dankzij deze System-On-Chip technologie ook gemakkelijk technische bijstand verlenen vanop afstand. Indien er technische problemen optreden, kunnen de digital signage-experts van Connectify meteen het probleem opsporen en aanpakken. Zo ben je ervan verzekerd dat je signage-systeem je nooit in de steek laat.
Je krijgt een volledig nieuwe self service kiosk met minimale aanpassingen aan je infrastructuur. Als je zelf al over (geschikte) schermen beschikt, kunnen we ook daar een nieuwe dimensie aan toevoegen.
Connectify: your partner on the market today
Connectify: jouw partner
Bij Connectify beschikken we over een team van 50 werknemers met meer dan 20 jaar ervaring in de IT-sector. Dankzij die expertise kunnen we jou en je bedrijf op weg helpen naar de toekomst!
Gratis demo van een self service kiosk
Zit je met vragen over de self service kiosk of een van onze andere aanbiedingen? Dan kan je ons altijd contacteren! We staan je graag bij wanneer je met vragen zit.
Ook kan je genieten van een gratis demonstratie van de self service kiosk, of kom langs in onze innovation rooms te Beernem! Een goede klantenservice is voor ons erg belangrijk. Aarzel dan ook niet en contacteer ons vandaag nog!
Neem vandaag nog contact met ons op!
Ben je klaar om je bedrijf de toekomst in te sturen met de self service kiosk van Connectify? Of heb je nog vragen voor ons? Neem zeker contact met ons op. We beantwoorden graag al je vragen en helpen je op weg naar een efficiëntere toekomst voor je bedrijf!