De 3CX Call Flow Designer: automatiseer je telefonie
De 3CX VoIP-oplossing van Connectify is de ideale oplossing voor bedrijven en organisaties die de communicatiekanalen binnen en buiten hun zaak willen samenbrengen in één overzichtelijk systeem. Wanneer je beslist 3CX te integreren in je bedrijf, ontvang je daarbij ook een dedicated Call Flow Designer die alle inkomende oproepen automatisch verwerkt, waardoor je je niet langer moet bezighouden met zulke repetitieve taken! Ontdek in dit artikel meer over de 3CX Call Flow Designer.


Waarom 3CX de beste telefonie-oplossing is voor jouw bedrijf

Waarom 3CX de beste telefonie-oplossing is voor jouw bedrijf
Unified Communications
3CX biedt ook Unified Communications-functies aan. Deze term verwijst naar de vereniging van al je communicatiekanalen in één overzichtelijk systeem. Hierdoor kunnen gebruikers gemakkelijk gegevens delen en in realtime met elkaar samenwerken, wat met de recente popularisering van afstandswerk cruciaal is. Met Connectify’s UC-oplossing til je de communicatie binnen je bedrijf naar een hoger niveau!
VoIP en telewerk: een gouden combinatie!
3CX Call Flow Designer

3CX Call Flow Designer
De 3CX Call Flow Designer is onderdeel van de 3CX software, en is een handige tool waarmee je de verwerking van inkomende oproepen kan automatiseren en doorsturen naar de juiste persoon. Je hebt er geen geavanceerde programmeerkennis voor nodig: de designer werkt volledig op visuele wijze, waardoor iedereen er snel mee weg is!
Create call flows that automatically search for the right managers.
Bekijk hier de 3CX Call Flow Designer handleiding.
Creëer spraaktoepassingen
Wanneer je vaak telefonisch met klanten communiceert, kan het erg handig zijn om bepaalde processen te automatiseren. Met de 3CX Call Flow Designer is het mogelijk om zelf, afhankelijk van je eigen wensen en noden, spraaktoepassingen te creëren die je werk heel wat vergemakkelijken. Zo kan je bijvoorbeeld een toepassing creëren die de beller vraagt om zijn of haar klantnummer, dat erna geverifieerd wordt aan de hand van een database. Aan de hand van het klantnummer kan de beller dan in de juiste wachtrij geplaatst worden.
Design any application in hours rather than weeks!
Zulke toepassingen, en nog veel meer, zijn gemakkelijk te ontwerpen via de 3CX Call Flow Designer software. En dit zonder enige voorkennis van enige programmeertalen of software! Natuurlijk staan de experten van Connectify altijd voor je klaar met advies.
Easily create voice applications with the 3CX Call Flow Designer!
Meertalige spraakapplicaties
De Call Flow Designer biedt ook ondersteuning voor de hoogtechnologische Google Text-to-Speech en Speech-to-Text services. Met deze technologie geïntegreerd in je telefoniesysteem wordt het mogelijk om bijvoorbeeld mondeling gegeven klantnummers automatisch om te zetten in tekst, of zelf tekst om te zetten in spraak. Ook wanneer de beller bijvoorbeeld een andere taal spreekt, is het mogelijk om via de Google Translate services te antwoorden in hun taal. Hierdoor verloopt al je communicatie zo vlot als maar kan!
Fluently speak any language with the Call Flow Designer!
Bekijk hier een videoserie over het gebruik van de Call Flow Designer.
Connectify: jouw VoIP-partner
De technische experten van Connectify denken steeds met je mee en zoeken samen naar een stabiele VoIP-oplossing op maat. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of boek een gratis, vrijblijvende demo in onze Innovation Rooms!